tisdag 15 januari 2008

Lite uppmuntran räcker länge!

Fick precis detta meddelande från en viktig intressent till vårt företag.

"Du gör ju ett fantastiskt jobb, som jag sagt tidigare..... men det stämmer som du säger..."

Jag ler åt mig själv eftersom det är lite typiskt att känna att jag ser hur jag hela tiden måste bevisa att jag gör ett bra jobb. Varför kan jag inte lika självklart som en man bara vara nöjd med att VETA att jag gör ett bra jobb.

Men jag försöker faktiskt tänka på behovet av att få uppmuntran och jag uppmuntrar gärna andra som gör bra saker. Beröm jag hör om personer för jag gärna vidare till personen det handlar om. Om det betyder något för mig gör det säkert det för andra människor runt omkring mig!

2 kommentarer:

Arga Mamman sa...

Så sant som det var sagt! Alla behöver lite uppmuntran ibland! Kraaam!

Anonym sa...

Sänder dig en alla hjärtans dag kram på kvällskvisten och hoppas du har haft en skön dag och får en ännu bättre kväll :)
Christina
www.tara.se