tisdag 8 januari 2008

Lite navelludd!

kaffeflickans blogg såg jag att hon gjort en test på vem hon är genom att ange sitt födelsedatum. Jag är skeptisk men kunde inte låta bli att kolla. Till viss del stämmer det även för mig.


You're not good at any one thing, and that's the problem. Vaa??
You're good at so much - you never know what to do. Lite bättre men visst vet jag vad jag ska göra...
Change is in your blood, and you don't stick to much for long. Förändringsbenägen nämnde jag tidigare idag
You are destined for a life of travel and fun. JAAAA! Min älskling måste med

Your strength: Your likeability Om jag får säga det själv så....men det finns familjemedlemmar som är betydligt bättre här!

Your weakness: You never feel satisfied Jo, jag är lycklig men vill alltid mer, får inte riktigt nog.

Your power color: Bright yellow What??

Your power symbol: Asterisk Power??

Your power month: May Strax innan sommaren och nära till semestern, en härlig tid!! Många födelsedagar och avslutningar (det var värre när barnen var yngre).

2 kommentarer:

Persiljas Hus sa...

Kul test-så länge det stämmer! Nu har ajg hälsat på och läst lite här. Kul!

Filifjonkan sa...

Persilja: Kul att du tittade förbi. Jag hoppas att jag ska hinna med bloggen något sånär i vår...