torsdag 21 juni 2007

Simma lungt


Ja, just nu kan jag inte annat än att simma lugnt. Vi är på plats på semester, installerade med nya rutiner och har rekat området. Springer längs havet på mornarna. Allt är toppen. Dessutom kollade jag precis och fick se att jag klarade VG på tentan som jag skrev strax innan jag åkte. Ikväll har vi gäster över och ska äta en massa god mat spela lite spel se vad barnen vill göra. Men innan dess är det dags att ta sig till poolen en stund. Läser en deckare och har en historisk roman i min iPod. Semestrarna är fantastiska. Visst dyker det upp saker man måste ta itu med, men vi brukar inte sopa saker under mattan, har man fel är det bara att erkänna, lära sig något nytt och gå vidare. Vi hade en sådan diskussion häromkvällen med barnen. Nej, nu ska jag inte sitta här längre, solen, poolen, solstolen och boken väntar. Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men åååååå .... var är ni? Det låter helt underbart!

Önskar dig en härlig midsommarhelg med allt det du vill ha :D